694 135 707 | info@biuranet.pl     
           

Czym jest plan reklamowy dla nieruchomości?

 

Ponieważ 94% najemców korzysta z Internetu w poszukiwaniu nieruchomości, upewnij się, że Twój marketing obejmuje kompleksowy plan reklamy w Internecie.

Aby dotrzeć do maksymalnej liczby potencjalnych najemców bez przekraczania budżetu, plan reklamowy Twojej powierzchni biurowej powinien być dostosowany do Twoich potrzeb z uwzględnieniem takich czynników, jak: średnia liczba dni na rynku, inne nieruchomości do wynajęcia w okolicy i wartość Twojej nieruchomości.

Pomimo wielu zalet reklamowania w Internecie za pośrednictwem popularnej strony dotyczącej nieruchomości, takiej jak Biuranet.pl, agenci reklamowi nadal nie wykorzystują w pełni tej możliwości w planach marketingowych. Dlatego ważne jest, aby poprosić swojego agenta o jak najwięcej szczegółów, jak to możliwe, aby wiedzieć dokładnie, gdzie Twoja nieruchomość będzie reklamowana.

Pamiętaj, że ogłoszenie internetowe jest doskonałym sposobem na zostanie zauważonym przez największą liczbę odbiorców poszukujących nieruchomości. Warto co kilka tygodni sprawdzać, gdzie Twoje ogłoszenie reklamowe pojawia się w wynikach wyszukiwania, ponieważ może być konieczne uaktualnienie oferty, aby bardziej się wyróżniała i pojawiała na górze wyników wyszukiwania.

Zobacz > 5 kroków do udanego marketingu nieruchomości komercyjnej w Internecie