694 135 707 | info@biuranet.pl     
           

Statystyki i fakty dotyczące internetowej kampanii reklamowej

 


Istnieje wiele sposobów reklamowania nieruchomości. Podczas gdy ważne jest, aby uzyskać odpowiedni miks reklamowy, 94% potencjalnych najemców korzysta z Internetu, jako głównego narzędzia do wyszukiwania i porównywania nieruchomości, tak więc Internet jest bardzo ważną częścią planu reklamowego.

W Polsce nr 1 jest strona Biuranet.pl poświęcona nieruchomościom komercyjnym, którą co miesiąc odwiedza ponad 10 000 osób. Powinna ona stanowić istotną częścią planu reklamowego.

Czy wiesz, że nie wszystkie reklamy internetowe są takie same?

Istnieją różne sposoby reklamowania nieruchomość w Internecie, z czego niektóre mogą znacznie zwiększyć liczbę osób, które zobaczą Twoją nieruchomość.

Na przykład, przejście ze standardowego ogłoszenia na Biuranet.pl na ogłoszenie Premium może zaowocować zwiększoną ekspozycją Twojej powierzchni biurowej i przynieść średnio aż do 16 razy więcej poglądów i do 12 razy więcej zapytań niż ogłoszenie standardowe.

Czym jest plan reklamowy dla nieruchomości ?