694 135 707 | info@biuranet.pl     
           

3 sposoby reklamowania nieruchomości komercyjnej

W przypadku nieruchomości komercyjnej najważniejsza jest ekspozycja. Jeśli eksponujesz swoją nieruchomość przed większą liczbą osób i jej cena jest atrakcyjna, to w końcu się sprzeda. Dlatego tak długo, jak Twoim zdaniem cena jest odpowiednia, należy robić wszystko co możliwe, aby dotrzeć do jak największej liczby osób. Efektywna reklama nieruchomości jest niezbędna, aby trafić do jak największego grona odbiorców.

1. Czasopisma lokalne


Publikacje lokalne są doskonałym miejscem do reklamowania nieruchomości komercyjnej. Można je napotkać w każdym miejscu, zwłaszcza w restauracjach. Twoje ogłoszenie powinno być dobrze wyeksponowane w czasopiśmie. Spróbuj dostać się na okładkę, jeśli to w ogóle możliwe. Czasopisma poświęcone nieruchomościom to świetny sposób na dotarcie do osób związanych z tym rynkiem. Minus: wysoka cena, brak gwarancji pozyskania potencjalnych klientów/kontaktów.

2. Billboardy


Wykorzystanie billboardów to kolejny świetny sposób pozyskania ekspozycji, której potrzebujesz. Billboard reklamuje dla Ciebie przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Znajdź rzucające się w oczy miejsce na głównej autostradzie lub ulicy; najlepszym miejscem jest Twój budynek lub jego budowa. Umieść na billboardzie zdjęcie nieruchomości oraz ważne fakty wraz ze swoim zdjęciem i numerem telefonu. Billboardy są stosunkowo tanim sposobem na reklamowanie nieruchomości, którą chcesz sprzedać. Potrafią szybko przynieść rezultaty, jeśli przejeżdża obok nich odpowiednia osoba.

3. Internet


Najlepszy sposób na reklamę. Internet szybko staje się najlepszym źródłem dla sprzedaży nieruchomości komercyjnej. Zanim potencjalny najemca wybierze się na fizyczną wycieczkę po nieruchomości, chce ją najpierw zwiedzić wirtualnie. Dzięki internetowej bazie danych nieruchomości możesz umieścić tam całe swoje portfolio, aby widział je cały świat. W ten sposób potencjalni najemcy mogą przeglądać oferty i znaleźć nieruchomość, która ich interesuje. Wszystko to odbywa się zanim spędzisz z nimi chwilę swojego czasu. Biuranet.pl to wyszukiwarka powierzchni biurowych do wynajęcia. Od 2006 r. Biuranet.pl zajmuje pierwsze miejsce wśród portali internetowych promujących wynajem nieruchomości biurowych w Polsce.

Ponad 94% potencjalnych najemców wykorzystuje Internet, jako główne narzędzie do wyszukiwania nieruchomości.

Oprócz internetowych baz danych możesz również wykorzystać wiele innych alternatyw internetowych. Na przykład, zastosuj marketing typu „pay-per-click“ (płatność za kliknięcie), aby skupić się na potencjalnych zainteresowanych obecnych na rynku. Za każdym razem, gdy ktoś wpisze w wyszukiwarce określenie „nieruchomość komercyjna” lub „nieruchomość”, Twoja reklama może pojawić się na stronie wyszukiwarki. Możesz dostosować daną kampanię dla wielu powiązanych słów kluczowych.

Możesz również mieć własną stronę internetową tylko dla swoich własnych ogłoszeń o nieruchomościach. Jest to świetny sposób, aby zdobyć informacje o odwiedzających. W ten sposób możesz sprawdzić na co patrzyli i co dokładnie ich interesowało.

Zobacz > Marketing internetowy: niezbędny, tylko jak osiągnąć sukces ?


 


 


Reklama w Biuranet.pl
 

Biuranet.pl: od 2006 r. Biuranet.pl zajmuje pierwsze miejsce wśród portali internetowych promujących wynajem nieruchomości biurowych w Polsce. Klientów i referencje : ponad 350 klientów !
 
Biuranet.pl to najbardziej kompletny, najbardziej wydajny i najszybszy sposób na znalezienie biura do wynajęcia w Polsce. Portal dysponuje rozbudowaną i przyjazną wyszukiwarką - wystarczy jedno kliknięcie, aby znaleźć powierzchnie biurowe do wynajęcia w danym mieście. Obecnie grupa Biuranet.pl oferuje pełną gamę rozwiązań komunikacyjnych dla rozwoju handlu i marketingu swoich klientów - deweloperów biurowych, agentów nieruchomości komercyjnych i zarządców nieruchomości.


Dodaj ogłoszenie >

 
W sprawie szczegółów zapraszamy do kontaktu:

Telefon : 694 135 827

Email :    kontakt@biuranet.pl